zondag 2 maart 2008

آفرينش ايرانی ها برای تصرف كل دنيا !!!ء

اظهارات دبيركل حزب الله ايران

البرز محمودي

آزاد تبریز-TABRIZ: سيد محمد باقر خرازي، دبير كل حزب الله ايران در تازه ترين اظهار نظر خود، اين تشكل را فارغ از تعلق خاطر به “چپ ‏و راست”، به دنبال “اتحاد ملي” دانسته و يادآور شده است:‏‎ ‎‏”هدف هر ايراني حزب اللهي نيز بايد اتحاد جماهير اسلامي ‏براي فتح کل دنيا باشد زيرا خداوند ايرانيها را براي تصرف کل دنيا آفريده است.”
در سخنراني اخير سيد محمد باقر خرازي، كه در جمع خبرنگاران افتخاري حزب الله ايراد شده، او همچنين با انتقاد از ‏ايجاد “رهبران قلابي” براي “تشکيلات حزب الله” (بدون توضيح بيشتر) گفته است: “عده اي که معتقد به تشکيلات حزب ‏الله هستند رهبران قلابي را براي آن مطرح کردند و متاسفانه هميشه چهره هاي تندخو، بي نظم، جاسوس، بي سواد و … را ‏به عنوان حزب الهي معرفي گردند و هر زمان ارگاني قصه کوبيدن ارگاني ديگر را داشت با نام حزب الله اهداف خود را به ‏کرسي نشاندند و از اين طريق نفرت عمومي را نسبت به عنوان حزب الله ايجاد کردند و متاسفانه کاري که شيطان در اين ‏برهه انجام داد رهبريت راه را عوضي نشان داد.”
اين روحاني در بخش ديگري از سخنان خود يکي از اهداف حزب الله را از “آدم سازي” معرفي کرده، يعني “کادري که ‏بتواند ظهور امام زمان (ع) را تحمل کند”. وي در تبيين اين هدف ضمن “انتقاد از عملكرد روحانيت، ‌خاطر نشان كرد:‏‎ ‎‏”مشکل امام زمان (ع) دنيا نيست مشکل آن حضرت اين است که انسان هاي متقي وجود ندارند که بتوان با آنها “کل جهان و ‏کرات ديگر را فتح کرد” و متاسفانه روحانيت در اين زمينه کاري نکرده است به همين خاطر انديشمندان ما نيز به انحراف ‏کشيده شدند.” وي تاكيد كرد:‏‎ ‎‏”تا انسانها و حزب الله متقن نشوند، ظهور حضرت صورت نمي گيرد”.

‎‎بازگشت پس از 14 سال

اگر در تهران به تقاطع خيابان فلسطين و زرتشت برويد تابلويي زردرنگ، مانند آنچه در بيرق هاي حزب الله لبنان در ‏سالهاي اخير ديده شده، توجه تان را جلب مي كند. اينجا دفتر روزنامه “حزب الله” است كه صاحب امتياز آن “موسسه خيريه ‏امام حسن عسگري (ع)” و مدير مسوول اين روزنامه كه تا كنون 381 شماره از آن منتشر شده، سيد محمد باقر خرازي ‏است.
خرازي از جمله چهره هاي سياسي نزديك به طيف احمدي نژاد است كه از دو سال پيش و همزمان با روي كار آمدن وي، ‏رسما فعاليت سياسي خود را آغاز كرد و چنانكه در سخنراني معروف خود در آن مقطع در جمع مردم قم بيان كرد، مدعي ‏شد که “حزب الله ايران پس از 14 سال سکوت به صحنه بازگشته است.”
خرازي، دبير كل حزب الله ايران در آن سخنراني به تشريح تلاش هاي همفكران خود پرداخت و گفت:‏‎ ‎‏”ما در اين 14 سال ‏مشغول فعاليت‌‏هاي علمي بوديم و الان در تمام زمينه‌‏ها از جمله فقه، کلام، فلسفه، سياست و تاريخ صاحب نظر هستيم و در ‏تمام اين زمينه متون تدريس خودمان را داريم.”
پس از اين بود كه شريف نيوز در اوايل ديماه 84 به نقل از خرازي از انتشار قريب الوقوع روزنامه “حزب الله” در 19 ‏ديماه داد.

‎‎‏“جنگ فضايي و بمب اتم”

اظهارات دبير كل حزب الله همواره مورد نوجه مطبوعات بوده است. پيش از اين وي در ميانه هاي سال 84، همرمان با ‏انتخاب احمدي نژاد به عنوان رييس جمهوري، در اظهار نظري كه “آفتاب يزد”آن را منعكس كرد خواستار آن شده بود که ‏‏“خود را در براي جنگ فضايي آماده كنيم”‏‎.
وي در آن سخنراني يادآور شده بود:‏‎ ‎‏“ما مي‌‏توانيم بمب اتمي بسازيم و بايد داشته باشيم. بايد خود را در براي جنگ فضايي ‏آماده کنيم و مطمئن باشيد اگر جنگي شروع شود، تمام دنيا را به آتش مي‌‏کشيم و تمام نيروهايمان را در سرتاسر جهان براي ‏حمله به آمريکا آماده مي‌‏کنيم و حتي در خاک آمريکا به مواضع آنها حمله خواهيم کرد و حتي در دهان و اتاق خواب آنها ‏نارنجک مي‌‏اندازيم و کاري مي‌‏کنيم که هيچ آمريکايي احساس امنيت نکند.”
وي همچنين به برخي كشورها هشدار داده بود:‏‎ ‎‏”من لحظه شماري مي‌‏کنم براي آن روزي که يک احمقي پيدا شود و به ‏ايران حمله کند. آنها چريک شيعه نديده‌‏اند و هر کس هم به آمريکا کمک کند، ما او را هم مورد هدف قرار مي‌‏دهيم.”
خرازي همچنين در آن سخنراني با هشدار به برخي، عنوان كرده بود:‏‎ ‎‏”پشت قراردادهاي تاو، ترك‌‏سل كيست؟ ما در اين ‏چند ساله سكوت، همه پرونده‌‏هاي آقايان را جمع‌‏آوري و آنها را رصد كرديم و اگر بخواهند جلوي فعاليت حزب‌‏الله را ‏بگيرند، همه را رو خواهيم كرد و اگر باز هم نگذارند به فعاليت‌‏هاي زيرزميني روي مي‌‏آوريم. ما به زودي بعد از اولين ‏كنگره سراسري حزب‌‏الله كه در قم برگزار خواهيم كرد، همايش يك‌‏ميليوني حزب‌‏الله ايران را در خيابان‌‏هاي تهران برگزار ‏خواهيم كرد.”
البته اين همايش توسط حزب الله هرگز برگزار نشد. با اين حال خرازي همچنين در يك سخنراني ديگر به نقل از “شريف ‏نيوز” با اشاره به سخنان آيت الله خميني كه “اگر خطايي را در مسوولين ديديد، اول تذکر بدهيد و اگر عمل نکردند، خودتان ‏وارد عمل شويد”، گفته بود:‏‎ ‎‏”به مسوولين نيز در رابطه با کاهلي‌‏ها و فسادهايي که داشته‌‏اند، فشار مي‌‏آوريم تا خواسته‌‏هاي ‏ما را انجام دهند و اگر ترتيبي ندادند، آن وقت بر طبق فرمايش حضرت امام(ره) انجام وظيفه خواهيم کرد. اگر بخواهند ‏جلوي فعاليت حزب‌‏الله را بگيرند، به فعاليت‌‏هاي زيرزميني روي مي‌‏آوريم. ما خودمان مي‌‏توانيم بدون وابستگي به هيچ ‏گروهي، دولت تشکيل بدهيم و نمايندگان مجلس را خودمان ترييت کنيم و تمام افراد و مسوولان مورد نياز نظام و حکومت ‏اسلامي را خودمان پرورش بدهيم. در اين چند سال بعد از دولت مقام معظم رهبري، نظام اسلامي از يک حالت تهاجمي به ‏سوي موضع تدافعي رسيده و سنگر به سنگر از موضع خودش عقب نشيني کرده تا در حال حاضر به وضعيت خطرناکي ‏رسيده‌‏ايم.” روز

Geen opmerkingen:

 
  • بازگشت به صفحه اصلی